Еко-замша стьобана на 8-мм поролоні (не на синтпоні, це важливо). Легко доглядати - достатньо всього лиш протерти вологою серветкою (ганчіркою)
Аnti-slipпокриття
Завдяки антисліп покриттю на зворотній стороні, накидки не будуть ковзати на шкіряних сидіннях, що в свою чергу забезпечує не тільки комфорт а і естетичний вигляд салону вашого авто.
Якіснаоконтовка
Оконтовка з еко-шкіри підкреслює естетичність та якість виробу
"Разом дешевше"
Комбінуй товари, економ кошти, отримуй вдвічі більше задоволення від покупок
Комбінації
Комбінація акцій
Наприклад, ви у нас вже купували і звернулись повторно, цього разу бажаєте замовити відразу 2 кейси. Як буде розраховуватись кінцева сума?
Ціна кейсу за 1 шт - 2000 грн
Ціна за 2 кейси - 2*2000 грн = 4000 грн
-200 грн відповідно до акції "разом дешевше"
4000 грн - 200 грн = 3800 грн
-5 % (клієнтська програма "з Carzo назавжди")
3800 грн * 0,95 = 3610 грн (кінцева сума замовлення)
Знижка автоматично розраховується на сайті у кошику при додавані відповідної кількості відповідних товарів (у кошику внизу буде зазначена кінцева сума замовлення). Якщо ви здійснюєте повторне замовлення, то у вас вже є постійна знижка клієнта у вигляді знижки -5% на всі наші продукти від ціни на сайті. Щоб зазначену знижку також автоматично застосувати на сайті, потрібно вести спеціальний промокод, якщо у вас його не має, то зверніться будь-ласка до нас і ми вишлемо його вам, даний промокод потрібно буде застосувати у кошику. Ви можете залишити замовлення не застосовуючи даний промокод, в такому випадку зазначену знижку ми можемо застосувати самостійно при оформлені повторного замовлення, менеджер розрахує знижку та кінцеву суму замовлення.
Купив але не підійшло?
Всі наші продукти, окрім автокилимків можна без проблем повернути та обміняти
Строки повернення? Повернення на протязі 14 днів з моменту отримання замовлення, відповідно до діючого ЗУ.
Скільки коштує повернення? Здійснити повернення можна безкоштовно, відповідно до діючої програми Нової пошти "Легке повернення", детальніше про умови на на сайті Нової пошти.
Повернення передоплати? Якщо клієнт отримав замовлення, а потім вирішив повернути, то передоплата підлягає поверненню в повному обсязі. Якщо клієнт не прийшов на відділення або здійснив відмову під час отримання замовлення на відділенні, то передоплата повертається за мінусом витрат на послуги нової пошти
🤘Нам є чим пишатись! За весь 2023 рік кількість всіх наших клієнтів, які звернулися з проханням повернути або обміняти товар склала менше 1%🤏
Доставка та оплата
Строки доставки? Зазвичай всі наші продукти, окрім автокилимків, ми відправляємо новою поштою в день замовлення або наступний. Якщо замовлення надійшло в вихідні дні (Сб-Нд), то воно буде відправлено в Пн.
Яке пакування? За власний рахунок ми забезпечуємо якісне пакування для безпечного транспортування замовлення.
Чи є передоплата? 20% від суми замовлення - обов'язкова передоплата для замовлення будь-якого нашого продукту, окрім автокилимків.
Причина передоплати? Передоплата - запобіжний захід, не більше того, виключно щоб переконатись, що клієнту дійсно потрібен наш продукт та він прийде за ним на відділення.
Повна оплата? За власним бажанням кожен клієнт може здійснити повну оплату щоб не сплачувати послуги нової пошти за накладений платіж (20 грн +2% від суми накладеного платежу).
Повернення передоплати? Якщо клієнт отримав замовлення, а потім вирішив повернути, то передоплата підлягає поверненню в повному обсязі. Якщо клієнт не прийшов на відділення або здійснив відмову під час отримання замовлення на відділенні, то передоплата повертається за мінусом витрат на послуги нової пошти.
🤘Нам є чим пишатись! За весь 2023 рік кількість всіх наших клієнтів, які звернулися з проханням повернути або обміняти товар склала менше 1%🤏